Opel Centrale

Iedere koffiedrinker waardeert een echte, goede kop koffie. De medewerkers en klanten van Opel Centrale beamen dat. “Als klanten wachten totdat hun auto klaar is in de werkplaats of een tussenstop maken, maakt die kop echte bonenkoffie wel degelijk het verschil. Een tevreden klant herken je snel, die neemt nog een tweede kopje.”

Een snelle kop koffie met de Lucca koffiebonenmachine

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

In de showroom van Opel Centrale

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

De koffiemachine heeft een belangrijke rol binnen Opel Centrale

In de toegankelijke wachtruimte met bamboe leestafel, staat de gebruiksvriendelijke Gio Lucca koffiemachine. De strak vormgegeven machine maakt met één druk op de knop een latte, cappuccino of een espresso. Hoewel de koffiemachine nagenoeg elke kop koffie kan maken, is het toch de ‘normale’ kop zwarte koffie die het meest gedronken wordt. Klanten van Opel Centrale kunnen dagelijks vanaf 8.00 uur binnenlopen in de showroom en wachtruimte, de koffie staat altijd klaar!

Opel Centrale

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

In de showroom van Opel Centrale

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

De Lucca koffiebonenmachine kan door alle klanten worden gebruikt

Opel Centrale maakt het haar klanten al meer dan 40 jaar graag zo comfortabel mogelijk. Als familiebedrijf en bekende Opeldealer in de regio met vestigingen in Papendrecht, Sliedrecht en een zelfstandig schadebedrijf in Hardinxveld Giessendam, streeft het bedrijf naar een optimale klantbeleving. De medewerkers van het KCC (Klant Contact Centrum) toetsen dit dagelijks door proactief klanten te benaderen over klanttevredenheid.

De ideale koffiemachine voor klanten in de one-stop-shop

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

De ingerichte koffiehoek

Gio Coffee - klantcase over koffie en koffiemachine

Koffie speelt een belangrijke rol bij Opel Centrale

In de showroom van Opel Centrale kunnen klanten voor informatie over occasions en de nieuwste Opelmodellen zes dagen per week terecht bij de accountmanagers. In de one-stop-shop combineren klanten een koffiemoment aan de statafel met het legen van de postbus en een tankbeurt, gemak dient de mens. En terwijl de monteurs in de werkplaats onderhoud of reparaties uitvoeren, wachten klanten in de sfeervol ingerichte wachtruimte. Hier is volop ruimte aan de leestafel om te werken (gratis WiFi) of om op het gemak de krant te lezen met een goede kop koffie! Dit is bij uitstek de plek om overleg te plegen met de medewerkers van de werkplaats. Zo blijven klanten direct betrokken bij de werkzaamheden en kunnen de medewerkers per klant de beste benadering en werkwijze kiezen. ‘Klaar terwijl u wacht’, met een vers kopje espresso, cappuccino of een latte. Koffie brengt de klant en Opel Centrale dichter bij elkaar.

Lekkere koffie, tevreden klanten

Kwaliteit en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel bij Opel Centrale. “We hebben bewust de keuze gemaakt voor de Lucca koffiebonenmachines. omdat koffie van gemalen, verse koffiebonen in onze beleving toch echt het beste smaakt. De tijden dat er een grote dampende pot koffie te lang op een warmhoudplaatje stond, zijn gelukkig voorbij. Met een verse kop koffie geef je tenslotte een boodschap af aan klanten die de shop en de werkplaats bezoeken maar ook de eigen werknemers namelijk; ‘je bent de beste koffie waard’.