Vanaf 1 juli 2023 veranderen onze algemene voorwaarden. Deze nieuwe afspraken gelden voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Om verwarring te voorkomen, vinden wij het belangrijk om hier zo duidelijk mogelijk over te communiceren.
Lees hier waarom wij de voorwaarden hebben gewijzigd, de belangrijkste aanpassingen en wat dit voor jou betekent.

Waarom deze wijziging?
Wij vinden dat goede service de koffie nóg beter laat smaken. Onze oude algemene voorwaarden sluiten niet meer aan op de manier waarop wij onze klanten het beste kunnen bedienen. Dit is de reden waarom wij hebben besloten om deze te passen.
Op deze manier willen we zorgen voor een transparante en prettige samenwerking én blijf jij genieten van de beste service. Wil je graag het hele document lezen? Klik dan op onderstaande knop.
Wat is er veranderd?

Service zoals je gewend bent
Ondanks dat wij onze algemene voorwaarden iets hebben aangepast, blijven wij de service leveren die je van ons bent gewend. Contact met onze klantenservice is altijd gratis; dit blijft zo voor iedere klant.
Onze medewerkers van de klantenservice zijn opgeleid om de meeste storingen telefonisch te verhelpen. Lukt dit toch niet? Dan streven wij ernaar om binnen 48 uur een monteur langs te sturen. Zo kun jij zo snel mogelijk weer genieten van de lekkerste koffie op het werk!
Veelgestelde vragen
-
Ik ben al klant, wat veranderd er voor mij?
De nieuwe algemene voorwaarden gelden ook voor bestaande klanten. Wil je graag weten wat er precies voor jou veranderd, neem de nieuwe afspraken dan goed door. Heb je aanvullende afspraken gemaakt? Deze blijven ook in de nieuwe situatie van kracht.
-
Hoe kan ik leveringskosten voorkomen?
Bestel je per levering voor meer dan €115,- aan producten, dan hoef je geen leveringskosten te betalen. Zit je onder dit bedrag? Dan kun je ervoor kiezen om ons eens in de 8 weken te laten langskomen. Je bestelt dan voor een langere periode, waardoor je in totaal misschien boven het minimale bestelbedrag uitkomt.
-
Hoe kan ik technische kosten verminderen?
Bestel je per levering voor meer dan €115,- aan producten, dan kom je jaarlijks boven de €695,- uit. Met dit bedrag kom je in aanmerking voor een gereduceerd tarief van de technische kosten.
Toch nog vragen?
Heb je nog vragen of opmerkingen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of via de chat een bericht sturen. Wil je graag dat wij contact opnemen met jou? Vul dan onderstaand formulier in. Wij helpen je graag!