Vanaf 1 juli 2023 veranderen onze algemene voorwaarden. Deze nieuwe afspraken gelden voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Om verwarring te voorkomen, vinden wij het belangrijk om hier zo duidelijk mogelijk over te communiceren.

Lees hier waarom wij de voorwaarden hebben gewijzigd, de belangrijkste aanpassingen en wat dit voor jou betekent.

Wat is er veranderd?

Gio Coffee proefplaatsing

Waarom deze wijziging?

Wij vinden dat goede service de koffie nóg beter laat smaken. Onze oude algemene voorwaarden sluiten niet meer aan op de manier waarop wij onze klanten het beste kunnen bedienen. Dit is de reden waarom wij hebben besloten om deze te passen.

Op deze manier willen we zorgen voor een transparante en prettige samenwerking én blijf jij genieten van de beste service. Wil je graag het hele document lezen? Klik dan op onderstaande knop.

Lees algemene voorwaarden>

Wat is er veranderd?

Verpakkingprijs

Minimum bestelbedrag

Transport

Optioneel: van 4 naar 8 weekse route

Koffiemachine - Icoon

Gratis technische service

Icoon - Gio Coffee Club

Bijdrage technische service

Het leveren van producten blijft gratis bij een bestelbedrag van minimaal €115,-. Bij 25 tot 30 energiemomenten per dag zit je hier binnen 4 weken al snel aan. Zit je onder dit bestelbedrag? Dan vragen wij een bijdrage van €17,50. Uiteraard krijg je van ons altijd een passend advies om deze leveringskosten te voorkomen.

Wij komen standaard eens in de 4 weken langs. Bestel je vaak minder dan €115,- aan producten? Dan kunnen wij ook eens in de 8 weken langskomen. Op deze manier kom je misschien wel aan de €115,- per levering en bespaar je op leveringskosten. Interesse? Geef dit dan aan bij je vertegenwoordiger.

Bestel je meer dan €995,- aan producten bij ons per jaar? Dan geniet je nog steeds van gratis service en reparaties aan je (koffie)machine, zoals je van ons gewend bent.

Bestel je minder dan €995,- aan producten per jaar? Dan betaal je per bezoek van de monteur een bijdrage voor onze technische service en reparatie. Dit bedrag is inclusief voorrijkosten en 1 uur arbeid. De hoogte van deze bijdrage is afhankelijk van je jaarafname.

Gio Coffee - Onderhoud

Service zoals je gewend bent

Ondanks dat wij onze algemene voorwaarden iets hebben aangepast, blijven wij de service leveren die je van ons bent gewend. Contact met onze klantenservice is altijd gratis; dit blijft zo voor iedere klant.

Onze medewerkers van de klantenservice zijn opgeleid om de meeste storingen telefonisch te verhelpen. Lukt dit toch niet? Dan streven wij ernaar om binnen 48 uur een monteur langs te sturen. Zo kun jij zo snel mogelijk weer genieten van de lekkerste koffie op het werk!

Neem contact op>

Veelgestelde vragen

  • Ik ben al klant, wat veranderd er voor mij?

    De nieuwe algemene voorwaarden gelden ook voor bestaande klanten. Wil je graag weten wat er precies voor jou veranderd, neem de nieuwe afspraken dan goed door. Heb je aanvullende afspraken gemaakt? Deze blijven ook in de nieuwe situatie van kracht.

  • Hoe kan ik leveringskosten voorkomen?

    Bestel je per levering voor meer dan €115,- aan producten, dan hoef je geen leveringskosten te betalen. Zit je onder dit bedrag? Dan kun je ervoor kiezen om ons eens in de 8 weken te laten langskomen. Je bestelt dan voor een langere periode, waardoor je in totaal misschien boven het minimale bestelbedrag uitkomt.

  • Hoe kan ik technische kosten verminderen?

    Bestel je per levering voor meer dan €115,- aan producten, dan kom je jaarlijks boven de €695,- uit. Met dit bedrag kom je in aanmerking voor een gereduceerd tarief van de technische kosten.

Toch nog vragen?

Heb je nog vragen of opmerkingen? Je kunt ons altijd bellen, mailen of via de chat een bericht sturen. Wil je graag dat wij contact opnemen met jou? Vul dan onderstaand formulier in. Wij helpen je graag!

Persoonsgegevens:
Aanhef
Bedrijfsgegevens:
Ja, ik ga akkoord met het privacy policy
Ja, ik blijf graag op de hoogte van acties en updates vanuit Gio Coffee