De Service van Gio Coffee. Dat werkt.

Je dag begint met onze heerlijke koffie. De koffiemachine werkt, precies naar jouw smaak. De koffiehoek wordt elke 4 weken bijgevuld. En, we zijn altijd bereikbaar. Dat, is de Service van Gio Coffee. Zorgeloos genieten van jouw energiemoment.

Wat wij onder service verstaan? We leggen het uit in vijf stappen.

Gio Coffee koffiespecialist legt uit hoe de koffiemachine werkt

1. Altijd een werkende koffiemachine

Al onze koffiemachines zijn makkelijk in onderhoud. Het is belangrijk dat je de koffieautomaat minstens één keer per week schoonmaakt, zodat deze de lekkerste koffie kan blijven zetten.

Wij hebben handige onderhoudskaarten gemaakt voor al onze koffiemachines. Op deze kaarten staat precies uitgelegd wat je het beste kunt doen.

Heeft de koffiemachine een keer onverhoopt storing? Dan streven wij ernaar om binnen 48 uur een monteur langs te sturen.

altijd op voorraad

2. Altijd koffie op voorraad

Een goede dag op kantoor begin je maar op één manier: met een lekkere kop koffie! Wij snappen dat het daarom belangrijk is dat je koffiehoek van alles is voorzien.

We komen op een vast moment (eens in de 4 weken) langs om je keukenkastjes aan te vullen met alles wat jij nodig hebt. Zo kunnen jij en je collega’s altijd zorgeloos genieten.

Wil je graag je koffiehoek uitbreiden? Bekijk dan ons bijproducten magazine voor inspiratie!

Download magazine>

bijgevulde_koffiehoek

3. Altijd een bekend gezicht

Eens in de vier weken komt er een vast contactpersoon langs om je keukenkastjes bij te vullen. De koffiemachine wordt dan ook nagekeken of alles nog naar behoren werkt.

Daarnaast is onze klantenservice op werkdagen bereikbaar van 08:00 – 17:00 via telefoon, mail, chat of Whatsapp. Buiten werktijden kun je terecht bij onze slimme chatbot.

Vergelijken Brochure

4. Altijd een passende oplossing

Wil je koffiemachines op verschillende verdiepingen? Verschillende soorten koffieautomaten aanschaffen? Of heb je ergens anders advies over nodig?

Bij Gio Coffee denken we graag met je mee. Wij hebben altijd een oplossing die het beste bij jouw bedrijf past. Neem contact met ons op en plan een adviesgesprek in!

Adviesgesprek aanvragen>

5. Overige Service van Gio Coffee

Veelgestelde vragen

Koffie 5 vragen
Koffiemachines 5 vragen
Thee 5 vragen
Service 5 vragen
Prijs 5 vragen
  • Wat is instant koffie?

    Instant koffie is gevriesdroogde koffie die tijdens het zetproces in contact wordt gebracht met heet water. Deze vorm van koffie ontstaat doordat een grote hoeveelheid sterkte koffie direct na bereiding wordt gedroogd. Dit resulteert in koffiekorrels, die bij contact met heet water weer koffie worden.

    Lees meer

  • Wat is fresh brew koffie?

    Fresh brew koffie is versgemalen koffie en is te vergelijken met traditionele filterkoffie. Gemalen koffiebonen worden in de fresh brew koffiemachine in contact gebracht met water en vervolgens onder hoge druk door een (papierloze) filter gedrukt. Zo ontstaat een heerlijke kop fresh brew koffie!

  • Wat is vriesdroog koffie?

    Vriesdroog koffie, ook wel bekend als instant koffie, is gevriesdroogde koffie in de vorm van kleine koffiekorrels. Tijdens het productieproces wordt een grote hoeveelheid sterke koffie gezet, welke vervolgens wordt gevriesdroogd. In contact met heet water ontstaat in combinatie met deze koffiekorrels een snelle kop koffie.

  • Wat houdt Rainforest Alliance gecertificeerd in?

    Rainforest Alliance is een keurmerk voor goede en eerlijke producten. Ze zorgen ervoor dat een product wordt geproduceerd met respect voor mens, milieu en natuur. Bij Gio Coffee zijn alle koffie- en theemelanges Rainforest Alliance gecertificeerd.

  • Hoe bereken ik het aantal koffiedrinkers?

    Het berekenen van het aantal koffiedrinkers doe je door na te gaan wie er dagelijks koffiedrinken. In de meeste gevallen zijn dit namelijk niet alleen jouw collega’s, maar ook klanten, partners en/of gasten. Wij raden je aan om iedere 3 gasten als 1 (extra) koffiedrinker te tellen.

  • Hoe kies ik de juiste koffiemachine op kantoor?

    Bij het kiezen van de juiste koffiemachine voor op kantoor begin je bij het berekenen van het aantal koffiedrinkers. Zo maak je een eerste voorselectie op de capaciteit die je van een koffiemachine verwacht. Daarna kies je de gewenste zetmethode, type melkoplossing en welke koffievariaties je wilt gaan drinken.

  • Welke zetmethode past het best bij mijn organisatie?

    De ideale zetmethode is per bedrijf verschillend. Wil je snel een kop koffie kunnen zetten omdat er veel piekmomenten zijn? Dan kun je bijvoorbeeld gaan voor een instant koffiemachine. Gaat je voorkeur naar barista kwaliteit koffie? Dan is koffie van versgemalen koffiebonen ideaal.

  • Mijn koffiemachine heeft een storing – wat nu?

    Vervelend dat je koffiemachine een storing heeft. We willen dit natuurlijk graag zo snel mogelijk oplossen. De Verona Pro en Palermo Pro hebben een storingskaart die je kunt bekijken. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 48 uur een monteur langs te sturen.

  • Hoe moet ik mijn koffiemachine onderhouden?

    Klik hier om alle onderhoudskaarten terug te vinden voor onze koffiemachines. Op de kaart staat precies beschreven wat je moet doen om de koffieautomaat in topvorm te behouden. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

  • Moet ik mijn koffiemachine dagelijks/wekelijks onderhouden?

    Het is belangrijk dat je de koffiemachine elke dag even controleert voordat je het kantoor verlaat. Moet de koffieautomaat of de melkslang bijvoorbeeld gespoeld worden? Of zit de afvalbak misschien vol? Hoe beter je de koffiemachine onderhoudt, hoe langer deze mee gaat. Op zoek naar instructies? Deze vind je hier.

  • Hebben jullie ook thee waar geen cafeïne in zit?

    Ja, onze Gio Leaves Rooibos thee bevat geen cafeïne. Rooibos thee wordt namelijk gemaakt van de bladeren van de Aspallathus Linearis, een plant die geen cafeïne bevat. Van oorsprong komt deze plant vanuit Zuid-Afrika, vandaar dat deze theesoort ook wel African Rooibos wordt genoemd.

  • Waar komt Gio Leaves thee vandaan?

    Gio Leaves is afkomstig uit het Nilgiris gebied ten Zuiden van India. Daar worden de theebladeren zorgvuldig verbouwd op Rainforest Alliance gecertificeerde theeplantages en met de hand geplukt.

  • Wat is het verschil tussen groene, zwarte en rooibos thee?

    Het verschil tussen groene, zwarte en rooibos thee ligt in de soort theebladeren en het verwerkingsproces van deze theebladeren. Wil je hier meer over weten? We schreven er een uitgebreide blog over!

  • Is de thee van Gio Leaves gecertificeerd?

    Alle theemelanges van Gio Leaves zijn Rainforest Alliance gecertificeerd. Deze organisatie staat garant voor betere arbeidsomstandigheden en duurzaamheid in het productiegebied. Dit houdt in dat de Gio Leaves thee is geproduceerd met respect voor mens, milieu en natuur.

  • Hoe belangrijk is goede thee op kantoor?

    Er wordt in Nederland heel veel thee gedronken op kantoor. Het is dan ook minstens zo belangrijk dat je naast de beste koffie op het werk, ook de beste thee schenkt. Met onze eigen Gio Leaves theelijn hebben we in ieder geval altijd een passende smaak voor jou en je collega’s!

  • Hoe zit het met de bezorging en installatie van een koffiemachine?

    Zodra je jouw ideale koffiemachine hebt gevonden, wordt deze zo snel mogelijk bezorgd en geplaatst. Bij plaatsing wordt de koffiemachine op basis van jouw wensen en behoeften afgesteld. Daarnaast krijg je gelijk uitleg over hoe de koffiemachine werkt en hoe je hem het best kunt onderhouden.

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Voor het gemak hebben we het voor je op een rij gezet: Telefoonnummer: 088 123 44 00 - E-mail: info@giocoffee.nl - Whatsapp: Klik hier om direct een bericht te versturen - Postbus: Postbus 99.

  • Binnen hoeveel dagen krijg ik reactie na aanvraag?

    Nadat je een aanvraag hebt ingediend, nemen wij binnen 1-2 werkdagen contact met je op.

  • Wat gebeurt er na mijn aanvraag?

    Binnen 1-2 werkdagen neemt één van onze accountmanagers contact met je op. Tijdens dit gesprek bespreek je samen met de accountmanager je wensen. De accountmanager stelt vervolgens een offerte voor je samen. Eenmaal ondertekend wordt er een afspraak gemaakt voor bezorging en plaatsing van de koffiemachine. Daarna kun jij genieten van heerlijke koffie!

  • Wanneer komt mijn levering?

    Wij komen standaard eens in de vier weken langs om je keukenkastjes weer bij te vullen. Wil je dat we eerder of vaker langskomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe is de prijs opgebouwd?

    Onze all-in huurprijzen zijn op basis van een overeenkomst van 60 maanden, exclusief koffie en bijproducten. In de huurprijs zit inbegrepen: gratis bezorging en installatie, afstelling van de koffiemachine, gratis levering van koffie en bijproducten en gratis service en onderhoud.

  • Hoeveel is de borg en waarom berekenen jullie dit?

    De borg op een koffiemachine bedraagt €350,- (met uitzondering van de Franke A400/A600/A800). We brengen deze borg in rekening, omdat de koffiemachine bij huur eigendom blijft van Gio Coffee.

  • Hoe werkt de betaling?

    Iedere 6 maanden ontvang je een factuur voor de huur van de gekozen koffiemachine(s). De factuur voor ingrediënten wordt na ieder bezoek van de ingredientenvertegenwoordiger toegestuurd. Op iedere factuur zit vervolgens een betalingstermijn van 14 dagen.

  • Kan ik de koffiemachine ook kopen?

    Ja, dat is mogelijk! De koopprijs van iedere koffiemachine is terug te vinden op onze productpagina’s. Ook als je ervoor kiest om een koffiemachine te kopen, profiteer je van onze premium service en onderhoud.

  • Wat zijn de voordelen van een koffiemachine zakelijk huren?

    Indien je ervoor kiest om een koffiemachine zakelijk te huren, verspreid je de investering. Je huurt de koffiemachine voor een aantal jaar (doorgaans is dat vijf jaar) en betaalt per maand een vast laag bedrag. Het voordeel hiervan is dat er géén grote investering benodigd is.

Vraag een adviesgesprek aan

Ben je er nog niet over uit welke koffiemachine bij jouw bedrijf past of heb je nog andere vragen? Vul dan het formulier in en wij nemen contact met jou op.

Persoonsgegevens:
Bedrijfsgegevens:
Ja, ik ga akkoord met het privacy en cookie beleid*
Ja, ik blijf graag op de hoogte van acties en updates vanuit Gio Coffee